CO GARANTUJEME?
Co garantujeme?
Řešíme problémy
Technické problémy v bytě se řeší naším technickým správcem.
Řešíme případné spory se sousedy.
Asistence nájemníkovi
Asistujeme nájemníkovi při vyplňování nájemní smlouvy a jiných formalit.
Pomáháme při komunikaci s nájemníkem.
Kontroly a schůzky v bytě
Naše bytová specialistka provádí kontroly stavu bytu.
Realizujeme pravidelné schůzky a kontakt klíčových pracovnic s nájemníkem.
Další garance
Dodržování nájemní smlouvy.
Zabydlujeme klienta, kterého známe nebo ho do bydlení doporučili pracovníci spolupracujících organizací.
Pojištění domácnosti
Klienti jsou povinni si zřídit pojištění domácnosti za doprovodu své klíčové pracovnice.
Sjednání pojištění probíhá maximálně měsíc po nastěhování do bytu.
Garanční smlouva zde:
Dotazy pište zde, my Vám emailem zašleme odpověď:
Někteří naší klienti dříve využívali službu
Návrat o.p.s., AMINA, Člověk v tísni, Advaita, Naděje, Centrum Bydlení Liberec a další...